Proizvodi za automobil / dostavno vozilo / 4x4

New content item

Neprestano
se krećemo prema naprijed.

150 godina inovacija i napretka

Woman driving and looking into the back mirror

Već 150 godina gajimo strast prema gumama.

Continentalova povijest obilježena je uspjehom još od 1871. godine kad je tvrtka osnovana u Hanoveru u Njemačkoj. Gdje god ljudi teže pretvoriti svoje ideje o mobilnosti u stvarnost, spremni smo ih podržati. Ta se zajednička nit vodilja proteže kroz sva razdoblja naše povijesti; naše tehnologije, sustavi i rješenja usluga čine mobilnost i prijevoz održivijima, sigurnijima, praktičnijima, više po mjeri i povoljnijima.


Potrebno je, takoreći, pokriti mnoga područja, no u nastavku slijedi sažetak ključnih faza tijekom 150 godina inovacija i napretka – i zadivljujući pogled u budućnost.

Put prema održivosti (1991. – danas)

Godine 2018. u Mecklenburg-Vorpommernu u Njemačkoj otvoren je eksperimentalni laboratorij „Taraxagum Lab Anklam“. U njemu se provode revolucionarna istraživanja uzgoja i obrade ruskog maslačka kao alternativnog izvora sirovina umjesto kaučukovca što je velik korak naprijed u ekološki prihvatljivoj proizvodnji guma.

Godine 2013. pokrenut je ContiLifeCycle, kojim se rješava problem roka upotrebljivosti guma Continental za teretna vozila. Primjenjujući potpuno jedinstvenu kombinaciju recikliranja gume i zamjene gaznog sloja guma za teretna vozila, Continental je razvio održivo rješenje koje produljuje rok upotrebljivosti guma, istodobno znatno smanjujući troškove.

Contintental je 2007. godine kupio Siemens VDO Automotive AG i postao jedan od pet glavnih dobavljača u automobilskoj industriji u svijetu. Tvrtka je istodobno poboljšala svoj položaj na tržištu u Europi, Sjevernoj Americi i Aziji.

Godine 2003. predstavljena je ContiSportContact 2 Vmax, prva cestovna guma na svijetu odobrena za brzine do 360 km/h. Guinness World Records kasnije je Continentalu dodijelio službeno priznanje za prodaju najbržih guma za cestovnu uporabu na svijetu.

Godine 1998. tvrtka je ojačala svoj položaj globalnog proizvođača guma dodavanjem lokacija u Argentini, Meksiku, Republici Južnoj Africi i Slovačkoj.

Uzimajući u obzir ekološki utjecaj gume, 1991. godine posijano je novo sjeme. Continental je lansirao ContiEcoContact, prvu održivu gumu na svijetu, što dokazuje da briga za okoliš ne treba biti u drugom planu u odnosu na radne značajke ili sigurnost.

Inženjeri su posebnu pozornost posvetili smanjenju otpora kotrljanja i trošenja gume kako bi ContiEcoContact trajao dulje i ostavljao znatno manje gumenih otpadaka na kolniku (u usporedbi s običnom gumom).

Druga je prednost za okoliš – i za tekuće troškove vozača – to što poboljšava učinkovitu potrošnju goriva vozila. ContiEcoContact danas postoji već petu generaciju, a na neovisnim ispitivanjima i dalje je ocijenjena kao najbolja guma u svojoj klasi.

Najvažnije: Umjetnost oglašavanja

Zlatno doba prijevoza i mobilnosti pružilo je divnu inspiraciju još jednoj novoj umjetničkoj formi: reklamama. U Continentalovim arhivima nalazi se zapanjujuća kolekcija naslikanih plakata koji ne odražavaju samo kvalitete naših proizvoda nego i aspiracije naših kupaca.
Bilo da je riječ o radnim značajkama, sigurnosti ili jednostavno glamuru putovanja na egzotične lokacije, ti su šareni isječci kulturne povijesti po mnogočemu vrijedni divljenja.

Internacionalizacija (1961. – 1990.)

Preuzimanje sjevernoameričke kompanije General Tire 1987. godine dovodi do osnivanja nove međunarodne podružnice: Continental Tire North America, Inc.

Godine 1979. Continental preuzima poslovanje tvrtke Uniroyal na području guma na europskom teritoriju za širi temelj u Europi. Šest godina kasnije preuzima i poslovanje na području guma austrijske tvrtke Semperit.

Godine 1972. predstavljena je velika inovacija kad je Continental lansirao zimsku gumu bez šiljaka ContiContact. Ona predstavlja važno poboljšanje sigurnosti na cesti prilikom vožnje u teškim sezonskim uvjetima.

Potražnja za gumama različitih vrsta i namjena rasla je zajedno s dinamičnim razvojem svjetske proizvodnje automobila. Kako bi održao korak sa zahtjevima tržišta, Continental je stvorio tomu posvećen centar za ispitivanje. Objekt za ispitivanje guma Contidrom otvoren je 1967. godine na rubu regije Lüneburger Heide.

Najvažnije: Prvi automobil bez vozača

Godine 1968., na opće divljenje novinara i javnosti, u našem centru za ispitivanje Contidrom na pistu je izašao prvi automobil na elektroničko upravljanje bez vozača. Cilj tog vizionarskog projekta bio je utvrditi kako bi se gume mogle precizno testirati primjenom znanstvenih metoda pod programiranim uvjetima. No, u drugom smislu, Continentalovi inženjeri popločili su put za budućnost autonomne vožnje.

Continental i danas nastavlja raditi na novim tehnologijama koje podupiru autonomnu vožnju. Na zatvorenim pistama za ispitivanje trenutačno radi CUbE – „Continental Urban Mobility Experience“ („Continentalovo urbano iskustvo mobilnosti“) – koji se putem aplikacije na pametnom telefonu može aktivirati kako bi putnike na siguran način dovezao na njihovo željeno odredište. Na drugim lokacijama istraživači istražuju potencijal automatiziranih putovanja autocestom i automatskog navođenja u javnim garažama. Uklanjanje potrebe za vozačem nadahnuće je i za ideje za unutrašnjost automobila: Continentalovi inženjeri mogu ju preoblikovati u prostor koji je jednako udoban i privlačan kao dnevni boravak.

Započnite
 

Uspjesi na utrkama (1931. – 1960.)

Continental 1960. godine prvi put počinje masovno proizvoditi radijalne gume. Kao oznaku za te gume tvrtka je uvela slovo „R“, a one su kasnije postale standard za proizvođače guma diljem svijeta.

Godine 1955. Continental je postao prva njemačka tvrtka koja je počela proizvoditi gume bez zračnica za putničke automobile, uzimajući u obzir zahtjeve proizvođača automobila. U usporedbi s tradicionalnim gumama, te su gume znatno pouzdanije.

Continental 1952. godine nudi prve gume u Europi koje su posebno osmišljene za zimu i uvjete smrzavanja, М + S (engl. Mud and Snow – blato i snijeg).

Continental v tesnem sodelovanju s podjetjema Daimler-Benz in Porsche med leti Od 1951. do 1955. godine Continental u uskoj suradnji s Daimler-Benzom i Porscheom ponavlja svoj predratni uspjeh na trkaćoj pisti. Vozači kao što su Stirling Moss, Karl Kling i Juan Manuel Fangio osvajali su francuski, britanski, nizozemski i talijanski Grand Prix u automobilima opremljenim Continentalovim gumama za velike brzine.

Nakon završetka rata 1945. godine britanske vojne vlasti dopuštaju hanoverskim tvornicama nastavak proizvodnje.

Tijekom rata istraživači nastavljaju rad na novim dizajnima i tehnologijama. Jedan od rezultata jest patent za automobilske gume bez zračnica koji je tvrtki dodijeljen 1943. godine.

Od 1935. do 1940. godine automobili marki Mercedes i Auto-Union (danas poznat kao Audi), opremljeni trkaćim gumama Continental, imali su zadivljujući niz trijumfalnih utrka. Četiri uzastopne pobjede na njemačkom Grand Prixu, četiri pobjede u utrci u Tripoliju u sjevernoj Africi, tri u Italiji te mnogobrojni rekordi u brzini pomogli su vozačima kao što su Rudolf Caracciola, Berndt von Rosemeyer i Hans Stuck da steknu međunarodnu slavu.


Continental u Drugom svjetskom ratu

Nakon izbijanja Drugog svjetskog rata 1939. godine proizvodnja automobilskih guma i gume kao sirovine, kao i proizvodnja odjeće, obuće i ostalih zaliha, bila je strogo regulirana kako bi zadovoljila vojne zahtjeve za gume za teretna vozila i letjelice. Kao i mnogi drugi industrijski pogoni u Njemačkoj u to vrijeme, Continental iskorištava prisilnu radnu snagu koju im osigurava takozvani Treći Reich. Duboko žalimo zbog te sramotne epizode koja je istražena u povijesnoj studiji objavljenoj 2020. godine.

Inventivni pioniri (1901. – 1930.)

Continental je početkom 20. stoljeća prigrlio transformativnu promjenu svoje proizvodne orijentacije: automobilske gume. Tvrtka je u tim nastojanjima od početka ostvarivala nevjerojatan uspjeh – i otad se nije zaustavila.

Godine 1926. u proizvodnju guma uvedena je tehnička čađa koja se upotrebljava kao punilo za jačanje gume koje joj pruža veću otpornost na trošenje i starenje – i daje joj karakterističnu boju.

Godine 1921. Continental je postao prva njemačka tvrtka koja je na tržište lansirala gumu s kordom. Tkanina od vlakana korda podatnija je zbog čega predstavlja znatan napredak u odnosu na kruće laneno platno tkano u četverokutnom uzorku.

No, nije riječ samo o automobilskim gumama. Pionirski avijatičar Louis Blériot ušao je u povijest kad je 1909. godine prvi preletio La Manche. Krila i trup njegova zrakoplova bili su omotani Continentalovim materijalom za zrakoplove.

Godine 1908. Continental je izumio odvojivi naplatak za sedane, iznimnu inovaciju koja pomaže uštedjeti vrijeme i trud prilikom mijenjanja gume.

Continental je 1904. godine predstavio prvu automobilsku gumu u svijetu s gaznim slojem s profilom.

Dana 25. ožujka 1901. godine prvi automobil Karla Benza imena Mercedes opremljen je Continentalovim pneumatskim gumama. S prijeđenih 414 kilometara u roku od 6 sati, 45 minuta i 48 sekundi, postigao je senzacionalnu pobjedu u automobilskoj utrci Nice-Salon-Nice. Ta se pobjeda pokazala moćnom reklamom i potaknula je razvoj novih dizajna guma.

Duh optimizma (1871. – 1900.)

Godine 1892. dogodila se velika prekretnica kad je Continental postao prva njemačka tvrtka za proizvodnju pneumatskih guma za bicikle.

Slika propetog konja, koja se zasniva na grbu grada Hanovera, prvi se put pojavila na Continentalovim proizvodima 1875. godine, a kao zaštitni znak tvrtke službeno je usvojena 1882. godine.

Dana 8. listopada 1871. godine, desetljeće i pol prije nego što je proizveden prvi automobil, u Hanoveru je osnovana tvrtka Continental Caoutchouc & Gutta-Percha. Proizvodi iz glavne tvornice smještene u Ulici Vahrenwalder uključuju gumirane tkanine za kišne kabanice, termofore i krute gume za bicikle i kočije.

Izbor Hanovera kao mjesta za osnivanje tvrtke nije bio slučajan. Početkom 19. stoljeća grad je bio živahno industrijsko čvorište puno inženjerskih postrojenja, tkalačkih pogona i pogona za proizvodnju tekstila, pa čak i luksuznih čokoladarnica. Hanover je već davne 1843. godine s ostatkom Njemačke bio povezan izravnom željezničkom linijom.

Najvažnije: Zašto konj? Logotip na Continentalovim gumama potječe iz davne 1875. godine.

Propeti konj, simbol snage, okretnosti i izdržljivosti, jedan je od najpoznatijih zaštitnih znakova u automobilskoj industriji. Tijekom godina imao je nekoliko oblika. No, kako je i zašto postao sinonim za gume Continental?

Za prvu sliku konja zaslužan je veterinar Hartmann koji je izumio „amortizere za kopita“ izrađene od meke gume čija je svrha bila sprječavanje klizanja konja po zaleđenim površinama. Zadržao je patent, a Continental ih je proizvodio i distribuirao. Na svakom amortizeru za kopito nalazila se slika konja koji se propinje na stražnje noge.

No, šire značenje konja proizlazi iz tvrtkinih korijena u Hanoveru u Njemačkoj; istoimeni čistokrvni trkaći konj tradicionalni je simbol regije. Prvi se put pojavio na grbu vojvoda od Brunswick-Lüneburga u 14. stoljeću, a i danas se upotrebljava u njemačkoj saveznoj državi Donjoj Saskoj.

Pogled u budućnost

Continental nastavlja svoj dugi niz inovacija razvojem dvaju potpuno novih tehnoloških koncepata za gume koji će u budućnosti dovesti do još veće sigurnosti i udobnosti na cesti. Ta dva sustava – ContiSense i ContiAdapt – omogućuju neprestano praćenje stanja gume, a imaju i sposobnost spontanog usklađivanja radnih značajki gume s prevladavajućim uvjetima na cesti. Te su tehnologije prvi put službeno javno predstavljene 2017. godine na sajmu motornih vozila u Frankfurtu.

ContiSense se temelji na razvoju električno provodljivih gumenih smjesa koje omogućuju slanje električnih signala iz senzora u gumi u prijamnik u automobilu. ContiAdapt kombinira mikrokompresore ugrađene u kotač u svrhu usklađivanja tlaka u gumi s naplatkom varijabilne širine. To sustavu omogućuje prilagodbu dimenzija kontaktnog dijela koji je pod različitim uvjetima na cesti odlučujući čimbenik sigurnosti i udobnosti.

I ContiSense i ContiAdapt ugrađeni su u konceptualnu gumu koja omogućuje potpuno iskorištavanje prednosti obaju sustava. Dizajn gaznog sloja gume obuhvaća tri različite zone gaznog sloja za vožnju po mokrim, skliskim ili suhim površinama. Ovisno o tlaku u gumama i širini naplatka, aktiviraju se različite zone gaznog sloja, a konceptualna guma u svakom slučaju poprima traženi „otisak“. Tako se značajke gume prilagođavaju prevladavajućim uvjetima na cesti ili preferencijama vozača.

Continental vjeruje da su tehnološki koncepti obje gume obećavajuća rješenja za mobilnost budućnosti gdje će gume biti prilagođene tako da zadovoljavaju potrebe automatizirane vožnje i e-mobilnosti.

Zašto Continental

Savršeno učinkovito kočenje

Image

Continental poznaje ceste svijeta - i zna kako na njima kočiti.

Pročitajte više

Njemački inženjering

Image

Kao izumitelj prvog uzorka gazne površine gume na svijetu, Continental nastoji dokazati taj inventivni duh sa svakim novim proizvodom. 

Pročitajte više

Testirano za vašu sigurnost

Winter tires tested for your safety

Prije nego bilo koja Continentalova inovacija krene u proizvodnju, ona se intenzivno testira. 

Pročitajte više

Stručno znanje u automobilizmu

Image

Još od 1995. godine Continental razvija veće ključne  tehnologije za postizanje sigurnije i udobnije vožnje. 

Pročitajte više

Originalna oprema

Image

Proizvođači automobila koriste jedino gume vrhunske kvalitete koje odgovaraju najvišim standardima kvalitete. 

Pročitajte više

Nezavisni testovi guma

Image

Kad razvijamo naše premijske gume, uzimamo u obzir svaki aspekt sigurnosti i učinkovitosti. Rezultat: vrhunske ocjene dodjeljuju se gumama Continental - širom svijeta.

Pročitajte više

Tire Mounting Safety Instruction

Tire Mounting Safety Instruction

Tire Mounting Safety Instruction for all Tire Brands of Continental AG.

Pročitajte više

Istaknute karakteristike proizvoda

Pronađite svoju gumu

Najbrži put do savršene gume.