Testiranje je opet započelo. Upravo u vrijeme početka proljeća, značajniji časopisi automobilske industrije i auto klubova opet će objavljivati rezultate svojih opsežnih testova ljetnih guma tijekom sljedećih nekoliko tjedana. Continentalovi proizvodi već godinama redovito zauzimaju mjesta na samom vrhu ljestvica. Prve publikacije koje će se objaviti dokazuju da ovog proljeća situacija neće biti nimalo drugačija. Na primjer, Auto Zeitung ocijenio je gumu ContiSportContact 5 kao "veoma preporučena." Urednička ekipa sačuvala je posebnu pohvalu za njenu odličnu izbalansiranost, ističući time jedno od ključnih područja izvanredne ekspertize Odjela razvoja u centrali tvrtke u Hanoveru.
U stvari, kod gume s određenim svojstvima nije posebno teško postići izuzetne karakteristike. Jer najmoderniji proizvodi visokih performansi moraju se pokazati u svom najboljem svjetlu ne samo u jednoj, već u cijelom nizu različitih situacija u vožnji. Uz potreban kratak kočioni put na svim vrstama površina ceste, specijalni zahtjevi uključuju zaštitu od akvaplaninga, precizan odgovor na upravljanje, velike sile kod skretanja, snažnu trakciju i predvidive karakteristike upravljanja. Posljednjih godina pojavila su se dva osobita trenda. S jedne strane, gume za kompaktna vozila sa svojim sve jačim motorima zahtijevaju odobrenje za sve veće brzine. S druge strane, vozači automobila sve više pažnje obraćaju na jeftinija rješenja guma s malim otporom kotrljanja. To su zahtjevi koji su uključeni u specifikacije performansi novih proizvoda u svim segmentima guma u Continentalovu Odjelu guma u Hanoveru, s obzirom da je fokus razvoja proizvoda Continentalovog prvoklasnog brenda oduvijek bio na optimiziranju svih karakteristika relevantnih za sigurnost, uz istovremeno minimaliziranje otpora kotrljanja. Sukladno tome, to se također odražava na sadašnjem asortimanu proizvoda.
Na primjer, guma ContiEcoContact 5 – trenutni model za kompaktna vozila i nižu srednju klasu vozila – nudi idealnu kombinaciju kratkog kočionog puta na mokroj i suhoj cesti, s malim otporom kotrljanja. To je značilo potpuni ponovni razvoj tijela gume, sastava, njene konture i dizajna gazne površine. Ukupni rezultat inovativnog razvoja u krajnjoj mjeri je potpomogao drastično smanjenje otpora kotrljanja za 20%, čime se postigla znatno manja potrošnja goriva, uz veću sigurnost pri kočenju i kraćim kočionim putem na mokrim i suhim cestama. Istovremeno je kilometraža povećana za 12%. To znači da vozilo koje je opremljeno gumom ContiEcoContact 5 troši oko 3% manje goriva nego isti auto sa standardnim gumama. Ta je guma također odobrena za brzine do 300 km/h, te time na idealan način zadovoljava zahtjeve za sve većim brzinama u segmentu manjih vozila.
Guma ContiPremiumContact 5 – standardna guma za vozila klase od kompaktnih do luksuznih vozila – je također odobrena za iste brzine. Ovaj model velikog volumena nudi kratak kočioni put na suhim i mokrim cestama, nizak otpor kotrljanja, postizanje velike kilometraže, precizno upravljanje i superiornu sveukupnu udobnost vožnje.
Za sportske putničke automobile i snažna SUV vozila, Continental je razvio gumu ContiSportContact 5 te ContiSportContact 5 SUV. Obje se odlikuju jakim prianjanjem i kratkim kočionim putem na mokrim i suhim cestama. Posebno vrijedi zapaziti nizak otpor kotrljanja i postizanje velike kilometraže, što je neobično za sportske gume. Ta su poboljšanja omogućena posebice pomoću sastojka pod nazivom "BlackChili," koji omogućava maksimalni prijenos sila za vrijeme kočenja, dok istovremeno osigurava nizak otpor kotrljanja u normalnim uvjetima vožnje. Uz to, upravljanje gumom je vrlo precizno, a kao rezultat obje gume, i ContiSportContact 5 i njen veliki brat, ContiSportContact 5 SUV, mogu se voziti na krajnje dinamičan način. Te gume su također odobrene za brzine do 300 km/h.
Guma koja se odlikuje još sportskijim dizajnom je ContiSportContact 5 P, za vozila s motorom posebno visokih performansi. S obzirom da putnički automobili s pogonom na stražnjoj osovini imaju značajnu prednost u pogledu ubrzavanja, kočenja i upravljanja ukoliko imaju gume različitih veličina na svojim prednjim odnosno stražnjim osovinama, guma ContiSportContact 5 P je sistematski dizajnirana za ovaj koncept pogona. Za prednju, odnosno stražnju osovinu proizvedena su dva različita modela. Verzija za prednju osovinu može se montirati na sportske automobile s pogonom na prednjim kotačima.
Vrhunske performanse u potpuno drugačijem području nudi guma Conti.eContact, koja je 2011. godine došla za potrebe električnih vozila, a modificirana je 2014. godine, kako bi zadovoljila specifične potrebe hibridnih vozila. Zahvaljujući uvođenju brojnih novih tehnologija i procesa, nova guma Conti.eContact je prvi Continentalov proizvod koji je stekao najvišu ocjenu 'A' na EU etiketi na gumi, za prianjanje i za otpor kotrljanja, bez istovremeno značajnih ustupaka u pogledu mnogih drugih parametara performansi. Ova guma postiže krajnje nizak otpor kotrljanja, koji je 20% niži od onog kod konvencionalnih guma. Guma Conti.eContact također se odlikuje karakteristikama koje se odnose na sigurnost, a koje su obično na visokoj razini. Dostupno je šest veličina za naplatke od 17" i 18", specijalno dizajniranih za vozila kao što su BMW 5 ActiveHybrid, Touareg Hybrid, Porsche Cayenne S Hybrid i Opel Ampera.
Posebni izazovi uvijek zahtijevaju posebna rješenja. Iako je na klizavim površinama ceste lakše krenuti s vozilom koje ima pogon na sva četiri kotača, u usporedbi sa standardnim putničkim automobilima oni nose znatno veću težinu kojom je potrebno upravljati za vrijeme kočenja i skretanja – i to pri brzinama koje se mogu usporediti s brzinama vozila sedana srednje veličine ili čak sportskih automobila. Za tu kategoriju vozila Continental nudi različite modele ljetnih guma kako bi se na najbolji mogući način zadovoljile potrebe različitih vozila i različite vrste njihove upotrebe.
Guma Conti4x4Contact je na primjer posebno pogodna kao guma za kompaktna i SUV vozila standardne težine te za crossovere. Ona na cesti i na lako savladivom terenu pruža odličnu trakciju. Ona također postiže kratak kočioni put, promptno reaktivno upravljanje te visoki stupanj stabilnosti zadržavanja smjera. Zamaknuti blokovi u gaznom sloju jamče stvaranje minimalne buke, dok široki uzdužni i poprečni utori u gaznom sloju uvelike smanjuju rizik od akvaplaninga.
Continental preporuča gumu Conti4x4SportContact za upotrebu na bržim i snažnijim vozilima s pogonom na sva četiri kotača. Njena asimetrično profilirana gazna površina s kompaktnim područjem vanjskog ramena osigurava stabilnost kod skretanja, dok njeni široki utori u gaznoj površini učinkovito izbacuju vodu iz gume na klizavoj, kišom pokrivenoj cesti. Uz to, redovi blokova u gaznoj površini su zamaknuti, čime se postiže tiše kotrljanje.
Guma ContiCrossContact LX Sport je specijalno razvijena za tržište originalne opreme, ali sada predstavlja popularni izbor u zamjenskom dijelu poslovanja te se prodaje i distribuira preko trgovaca automobila i u samoj prodaji guma. Ona dobro prianja i pruža dobro reaktivno upravljanje na mokrim i suhim cestama, ima dobre performanse u postizanju kilometraže te veliku udobnost kod snažnih vozila. Područja njene primjene posebice uključuju uređene ceste za motorna vozila, seoske ceste te neasfaltirane staze, kao i off-road uvjete, kao što je na primjer vučna jedinica prikolica za prijevoz konja. Odobrena je za brzine do 300 km/h.
Četvrta u grupi je guma ContiCrossContact AT, koja je razvijena kako bi zadovoljila potrebe vozača koji namjeravaju koristiti svoja vozila s pogonom na sva četiri kotača off-road, no koji ipak žele dovoljan stupanj sigurnosti u cestovnom prometu. Guma ContiCrossContact AT je također dostupna s oznakama bijelim slovima na bočnoj stijenci, u različitim veličinama. Odobrena je za brzine sve do 210 km/h.
Continentalovi proizvodi koji su razvijeni za upotrebu u zamjenskom poslovanju već mnogo godina voze osobito dobro na testovima koje provode međunarodni tisak za prodaju automobila i automobilski klubovi. Međutim, daljnji dokaz njihove kvalitete pružaju brojna odobrenja koja daju vodeći europski, američki i azijski proizvođači automobila za upotrebu kao originalne opreme na svojim vozilima. Njihovi zahtjevi tijekom godina postaju sve stroži. I dok su prethodnih godina sigurnost, upravljanje, udobnost i kilometraža bile od presudne važnosti, faktori kao što su napr. mali otpor kotrljanja, otpornost na gumi defekt, niska razina buke i prilagodba na specijalne koncepte pogona i motora sada postaju sve važniji. Kako bi se udovoljilo tim zahtjevima, vodeći proizvođač iz Hanovera nudi vrlo individualizirana rješenja, s montažom u tvornici, te razvija pravo rješenje za gotovo svaki koncept vozila. Već godinama je stopa upotrebe Continentalovih guma kao originalne opreme kod europskih proizvođača automobila na vrlo visokoj razini, od oko jedne trećine, dok je u Americi ta brojka približno na 16%.