Tijekom proteklih 15 godina gume su odgovorne za značajna poboljšanja koja su postignuta u aktivnoj sigurnosti. U tom smislu proizvođači guma, a napose premium guma, uključujući ovdje i Continental, razvili su napredne sastojke i strukturu svojih guma uskladili i optimizirali s najnovijim uzorcima gazne površine. Kao rezultat toga kočioni put postao je mnogo kraći, značajno je poboljšana preciznost upravljanja, a otpor kotrljanja je značajno smanjen. Uistinu, usporedbom nove gume s njenim direktnim prethodnikom inženjeri za razvoj obično mogu potvrditi 'samo' jednoznamenkasti iznos postotka poboljšanja. No usporedba gume iz 2000. godine sa sadašnjim modelom otkriva nam kakav je značajan napredak postignut. Kad su uspoređeni kočenje po mokrom sadašnje gume s kočenjem gume starog dizajna, razlika je iznosila gotovo 20%.
Continental je proveo tu neobičnu usporedbu na Continental TechShow 2015. Na tom testu su na model za 2015. godinu, BMW serije 1 montirane gume ContiPremiumContact za osobne automobile s modela iz godine 2000., s konstrukcijom gazne površine koja je u to vrijeme bila tipična za tu gumu. Tada su testni inženjeri na model iz 2000. godine montirali najnovije gume ContiPremiumContact 5. Kad su ta dva automobila bila usporedno testirana na mokrom testnom Contidromu, 15 godina stari automobil pokazao je vidljivo poboljšanje svoje učinkovitosti, s obzirom da je uvelike poboljšano prianjanje omogućilo izvršavanje komandi kočenja i upravljanja s više sigurnosti i više preciznosti. To je automobilu omogućilo da barem djelomično kompenzira nepostojanje elektronske kontrole stabilnosti. Međutim, učinkovitost novog automobila na starim gumama značajno je pala. Čini se da čak ni najnapredniji sustavi pomoći vozaču ne mogu nadmašiti postignuti napredak u razvoju između modela starih i novih guma.
Gume snose velik dio odgovornosti za aktivnu sigurnost. Samo tehnološki napredni premium proizvodi jamče kratak kočioni put, visoki stupanj preciznosti upravljanja i snažnu stabilnost zadržavanja smjera, a također brinu da ne dođe do akvaplaninga. Upravo zato Continental preporuča korištenje premium guma čak i na starijim osobnim automobilima, kako bi se nadomjestilo nepostojanje najnovijih sigurnosnih sustava i sustava za pomoć. Test usporedbe također je istaknuo da će čak i nova vozila opremljena cijelim nizom pomoćnih sustava postići svoju maksimalnu učinkovitost samo ako njihove gume mogu prenijeti dinamičke sile na cestu i učinkovito ih pretvoriti u prianjanje.