Proizvodi za automobil / dostavno vozilo / 4x4
Dizajn makro blokova koji se koristi na gumi ContiSportContact 5 P otišao je korak dalje tako što su dodani široki obodni utori u središtu gazne površine te dvosmjerni utori za odvodnju vode s unutarnje strane.
Optimalna preciznost i maksimalno prianjanje u ekstremnim uvjetima vožnje.
Continentalov isproban i dokazan dizajn makro blokova s krupnim poprečnim ramenim blokovima omogućava veliku snagu prijenosa, dok poprečni utori jamče priljubljivanje gume uz površinu ceste. Kao rezultat imamo izvanredno precizno manevriranje i maksimalnu adheziju u uvjetima koji bi se mogli oteti kontroli.
Superiorna adhezija na suhim površinama.
Continentalov patentirani sastojak pod nazivom “Black Chilli” sa specijalnim smolama za snažno prianjanje, jamči maksimalno snažno povezivanje gume i površine ceste u mikro razmjerima. Kao rezultat imamo superiornu adheziju u suhim uvjetima te konzistentno brza vremena vožnje krugova.
Gume sa snažnim prianjanjem (razred A ili B) imaju manji put kočenja na mokrim cestama i zato su sigurnije po kiši. Kao i za učinkovitu potrošnju goriva, razred D se ne koristi, a G se ne planira koristiti.
Gume predstavljaju do 20 % potrošnje goriva vašeg vozila pa ako želite više kilometara po rezervoaru, trebate odabrati gume s visokom ocjenom učinkovitosti potrošnje goriva. Također ćete smanjiti emisije CO2. Svodi se na otpor pri kotrljanju odnosno izgubljenu energiju dok se guma okreće. Što je niži otpor pri kotrljanju, to je manje izgubljene energije te je manja potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između gume razreda A i gume razreda G može biti čak 6 litara na 1000 kilometara.
Ovo je vanjska buka koju proizvodi guma i koja se mjeri u decibelima. Što je više punih crta na oznaci, to su gume glasnije.